vrijdag 30 augustus 2013

65e verjaardag

Een man belt daags voor zijn 65e verjaardag zijn zoon in Parijs en zegt
" Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg"
“Waar heb je het over schreeuwt de zoon”.
“We kunnen elkaar niet meer luchten of zien”, zegt de vader, “Wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar”.

De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.
“Er wordt om de niet gescheiden”. schreeuwt ze, “Ik regel dit wel”.

Ze belt en gilt tegen haar vader “ER WORDT NIET GESCHEIDEN. Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je?”

De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld. Ze zijn met mijn 65e verjaardag hier en ze betalen zelf de reis".

2 opmerkingen:

  1. hahahahaha loooooooooooooooool ... :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Liliane!!

    Dat is een goei zeg!!!!! hihihiiiiii
    Zo komen ze dan toch alle twee terug naar huis!
    De verrassing zal groot zijn!! hihiiii

    Wens je voor vandaag nog een zonnige dag toe
    Lieve groetjes Annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen