maandag 12 maart 2018

Waarom kom je Ikea niet buiten zonder aankopen?

Ik ben zeker niet de enige, heel weinig mensen kunnen de Ikea buiten wandelen zonder iets gekocht te hebben
En daarnaast blijf je ook nog iets eten of "gratis" koffie drinken in het restaurant. Je koopt achteraf in de shop nog wat voor thuis

Duidelijk, elke boodschap wordt herhaalde keren op verschillende manieren herhaald
Alomtegenwoordig is er vriendelijk personeel
Overal kan je een zak meepakken, lintmeters en potloden staan altijd en overal ter beschikking .

3 opmerkingen:

  1. Ik ging nooit naar Ikea. Nu ben ik er twee keer geweest op een jaar tijd, maar telkens enkel en alleen omdat ik wist wat ik wou kopen.

    Ik kijk er dan ook niet zo erg naar andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik erger me een beetje in die verplichte wandelroute in Ikea. Als wij er eens per jaar komen is het veel...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk om door Ikea te slenteren en halverwege gaan we eten of koffie drinken met ene punt Zweeds gebak En je komt er buiten met méér dan je van plan was te kopen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen