donderdag 26 december 2013

Een week geleden

Het is niet op tv of in de krant geweest.

Een donderdag het was 18,50 uur, onze buurtwinkel "okay" werd overvallen.
Twee gasten op een brommer donker gekleed en helm op reden los de winkel binnen toen de deur openging omdat er iemand buiten ging. Ze dreigden met een revolver (of het een echte of speelgoed was weet ik niet).Er was nog één kassa open en weinig volk omdat het bijna sluitingstijd was, maar de dees was er bij. We moesten op de grond liggen en de kassierster het geld uit de kassa geven, en ze vertrokken zoals ze gekomen waren.
Voor we van de schik bekomen waren was er politie en mochten we niet naar huis want we waren getuigen van op de eerste rij.

Er staat nu al de hele week securitas, het geeft mij toch niet echt een veilig gevoel. Nu een week later kan ik het eindelijk los laten.

3 opmerkingen:

  1. Daar kan ik best inkomen dat het niet zomaar een voorvalleke is dat je naast je kan neerleggen. Het gaat van kwaad naar erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vreselijk, die overvallers weten niet wat ze mensen aan doen...

    ik wens je heel veel sterkte
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Menslief Liliane! Kom dat tegen.... Je moet doodsangsten uitgestaan hebben, of te ware dat het zo snel ging dat je daar de tijd niet voor had. Waar gaan we naartoe? Ik kan het geloven dat zoiets nog een hele tijd blijft nazinderen. Pfff, wat een wereld!

    BeantwoordenVerwijderen