maandag 2 december 2013

Het effect van groene thee ten gunste van de slanke lijn

Hoe meer groene thee u drinkt, des te meer vetten u zult verbranden en des te meer u uw eetlust zult afremmen.
Hieruit afleiden dat groene thee doet vermageren mag je zekerr niet. Hoewel groene losse thee, vooral wanneer hij rijk is aan catechines, het calorieverbruik van het lichaam opdrijft (sommigen hebben het over 78 calorieën per kopje, anderen over 179), is hij niet meer dan een steuntje in de rug voor degenen die kilo's willen verliezen.

Ik drink elke morgend en dat al enkele jaren een tas verse goene thee, maar er van vermageren zeker niet. Uiteindelijk vormen een evenwichtige voeding en fysieke activiteit de basis van elk gewichtsverlies.

5 opmerkingen:

  1. Groene thee heeft bij mij het effect van koffie. Ik moet dat 's avonds zeker niet drinken want dan kan ik niet slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drink heel graag thee, heb verschillende soorten staan maar afgevallen ben ik niet, integendeel ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust het wel maar moest het helpen om overtollige kilootjes kwijt te raken....ze zouden groene thee tekort komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groene thee ik drink hem wel graag,maar afvallen is nog wat anders.
    Bloggroetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alle beetje helpen denk ik, maar bewegen wel het beste:-)

    BeantwoordenVerwijderen