woensdag 8 april 2015

lieve Zoë ,deze is voor jouw

Dit post ik voor mijn trouwe vriendin, ook al zullen er vele denken het was toch maar een hond. En ja ik weet dat er ergere dingen zijn in het leven , maar daarom doet het niet minder pijn.

Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon.
Maar we wisten allebei er komt een tijd, die zwaar en moeilijk word
Het sprookje van de prins op 't witte paard, is veel te vroeg voorbij
. Het doet pijn, ik droog mijn tranen ook al heb ik nu verdriet, het leven gaat door .

tekst van Clouseau een beetje bewerkt door mij.

Dit lied helpt me in deze moeilijke periode.

3 opmerkingen:

  1. Ach Liliane...zo erg :-( Natuurlijk doet het immens veel pijn als een trouw huisdier er niet meer is. Wat een gemis zal dat zijn voor u. Sterkte Liliane XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met het verlies meid.... je gaat haar missen.... !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg nooit: het was "maar" een hond. Dieren zijn de trouwste vrienden die je kunt hebben.
    Sterkte met het verlies!

    BeantwoordenVerwijderen