donderdag 26 januari 2012

Door de regen door de wind

Weer of geen weer maar onze hond wil haar wandeling twee keer per dag
Het regende even niet dus vlug buiten, en oeps daar begon het.
Klets nat terug thuis.

En na de middag van het zelfde laken een broek (ik weet niet waar die uitdrukking vandaan komt, maar hier wordt ze veel gebruikt) Even geen regen, vlug naar buiten, en het begon te gieten. We waren alleen veel natter en kouder brrrr...

Zoë, hoewel een husky was de beste maatjes met de verwarming en ik heb het nog niet echt warm. IK maak me nu een tas wame melk met honig en eens vroeg in bed.
En hopen dat het morgen wat droger is

3 opmerkingen:

  1. Hier was het vandaag ook wisselend weer regen en grijze lucht en omstreeks 17 uur kwam er zo'n mooie opklaring aan de horizon :een paarse band en die klom alsmaar hoger en het werd alsmaar helderder. Tja niet voor lang want een uur later was het al donker .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden ooit een husky die op haar rug lag te zonnebaden in de zomer.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom je even langs bij mij? Ik heb je getagd!

    BeantwoordenVerwijderen