zondag 8 januari 2012

TELEFOONREKENING

Vader komt thuis van zijn werk, opent de post, krijgt een rood hoofd en roept iedereen bij elkaar…….
“Zo’n belachelijke hoge telefoonrekening kan echt niet meer. Wat voeren jullie wel niet uit? Ik ben het niet. Ik telefoneer namelijk altijd op mijn werk!”
Moeder reageert, “Ja ik ook, ik gebruik ook altijd de telefoon op mijn werk.
Waarop de dochter zegt, “Ik kan het ook niet zijn, want ik bel altijd met de telefoon op mijn stageplaats.”
Alle blikken wenden zich naar de poetsvrouw, waarop deze reageert:

“Waarom kijken jullie naar mij ?
Jullie bellen toch ook van op jullie werk”

2 opmerkingen:

  1. Ik bel ook altijd van op mijn werk … maar ik moet het wel zelf betalen.

    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een goeie , en eigenlijk heeft ze gelijk ook !

    BeantwoordenVerwijderen